Jävla vinter (obs klag&depp-inlägg)


Just nu låter jag som en 60-årig rökande åsna som är i målbrottet. Min hals känns som jag svalt 39 indianpilar och jag hostar som en gammal pedofil. :(

Om ni inte förstod det så är jag sjuk.
Jättekul med all denna jävla snön också. Ja det är fint men det är -20 när man går till skolan och det är inte lika kul. Man blir däremot väldigt fotosugen, kanske dags att dra fram systemkameran igen ? Om nån vill hänga med så är det bra, jag hatar att vara ensam.
Jag har blivit sjukt sällskapssjuk på sistone. Jag tror att ibland så lurar jag mig själv att jag vill vara ensam, men jag vill egentligen bara ha nån här. Jag känner inte orken att ringa nån heller, jag har ändå bara max 5 kompisar. Jag är så jävla tråkig.
Jag vill inte att ni ska tycka synd om mig. Jag vill bara skriva av mig.
Förlåt men jag är inte på bra humör. Ni vet vad jag menar. Man kan inte va glad varje dag.

Jag ska upp åtta imon igen. Har gått upp fizzetidigt flera helger nu. Det suger.
Jaja, iaf så är det julmarknad i Björnstorp imon och söndag, jag ska vara där (förbindelse med stallet :))
KOM ! Klockan 10-16 , lördag och söndag , det finns ponnyridning och kakor och glögg och korv och ja det är myyyyys !!!! <3 Dessutom är jag där. Ni kan prata med mig :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du söt ?
Kom ihåg mig !

Skriv din e-mail här ! (publiceras ej)

URL/Har du blogg ? Jag läser gärna !:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0