Lördag

Hejsan bloggen !
Idag har jag bara hållt på och fixa med bloggen, ni kan inte tänka er hur mycket koder det är att hålla reda på .. Men nu är allt så gott som klart, gör kanske lite små ändringar senare. Och nej, jag ska inte ha den här designen för alltid, jag bytar nån gång (fast detta tog så lång tid så är det faktiskt roligt att göra bilder i PS och skriva in koder). Hur tycker ni det ser ut ? Lämna gärna en kommentar !


Igår var en chill-dag. Jag satt och kodade hela kvällen, spelade Playstation och sånt där nicccceee :-)
Min lillebror har köpt en nytt tv-spel, Blur. Det är fett. Det är typ, ett racing-spel, man kan välja bil och färg på bilen, sen kör man med bilen och tävlar mot datorer eller andra som är uppkopplade på Playstation Network. Det är svårt, men jag kommer trea ibland hehe :3


Och så har jag börjat spela ett nytt community-spel, www.se.howrse.com. Jag var en riktig stallet.se-nörd för ett par år sen, men den tiden är slut, stallet har blivit tråkigt och komplicerat. Men howrse är typ rätt roligt, man måste ha nåt att göra på dagarna (jag har ju inget liv så spelar massa). Iaf. På howrse så har man en häst, som man åldrar och tar hand om, och när den blir äldre så kan den göra nya saker, till exempel vara med i tävlingar eller para sig. Man kan köpa nya saker på den svarta marknaden, som svart orkide och sånt. Det finns en sak där man får random grejer, som den jättesällsynta hästen Snow :)


Idag ska jag till mina kusiner, för min kusin fyller år. Jättelängesen jag träffade Anna ! Ska bli helt okej, hon är faktiskt rolig att vara med. Fast det är synd att det inte är sommar, då kan man gå ut i skogen, sticka till stallet som ligger nära, hoppa studsmatta eller ja, bara vara ute. Dom bor i skogen, det verkar asnice att göra det. 


Kommentarer
Postat av: malin!

hej, kolla vad duktig jag är , kommenterar värsta bra ;)

ja tråkigt som man ka nha testade jag ditt spel ;);)

2010-12-04 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du söt ?
Kom ihåg mig !

Skriv din e-mail här ! (publiceras ej)

URL/Har du blogg ? Jag läser gärna !:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0